VEITTIJÄRVEN ASUKASYHDISTYS RY

RANTASAUNAN JÄRJESTYSSÄÄNNÖT JA VUOKRAUSEHDOT

1.

Mökki uimarantoineen on asukasyhdistyksen yksityisaluetta, jonka käyttö on tarkoitettu vain jäsenperheille ja mökin vuokralaisille. Vuokralaisen on oltava täysi-ikäinen.

2.

Saunamökin iltavuokrauksen aika on kuusi tuntia (6 h) ja normaali käytäntö klo 18–24.  Päivävuokrauksen kesto on neljä tuntia (4 h) ja normaali vuokra-aika klo 12-16. Väliin jäävä aika antaa saunalle aikaa kuivua, tänä aikana lentopallokenttä ja uimaranta on jäsenistön käytettävissä. Muista vuokra-ajoista on sovittava erikseen. Vuokraan sisältyvät mökin, kodan, lentopallokentän ja rannan käyttö. Jos mökki on varattu yksityistilaisuutta varten, muiden tulo alueelle on kokonaan sinä aikana kielletty. Mökissä ei voi yöpyä. Juhannusaatto ja uudenvuoden aatto eivät ole vuokrattavissa. Kyseisinä päivinä sauna on kaikkien jäsenten käytössä.

3.

Kesäkaudella (kesä-, heinä- ja elokuu) yksi jäsentalous/perhe voi varata ennakkoon yhden viikonloppuvuoron (pe, la tai su) kuukautta kohden. Sääntöä ei noudateta siinä tilanteessa, jossa vuoro on vielä vapaana edellisenä tai samana päivänä. Tällöin ylimääräiset viikonloppuvuorot on mahdollista varata joko seuraavalle tai samalle päivälle. Arki-illat (ma-to), sekä viikonloput kesäkuukausien ulkopuolella ovat varattavissa vapaasti.

4.

Mökin käyttö ei saa häiritä ulkopuolisia. Kovaäänistä musiikkia ja meluamista ulkona on vältettävä.

5.

Jokainen siivoaa jälkensä:

Keittiö- ja wc-roskat on vietävä ulkona olevaan jäteastiaan.

Pullot on vietävä pois.

Kahvinkeitin pestään ja suodatinpaperit poroineen hoidetaan keittimestä pois.

Laudeliinat, saunavihdat ja vihtomisroskat siivotaan pois.

Pesutiloihin ja mökkiin kulkeutunut hiekka, kura ja ruuanmurut siivotaan pois. Myös eteisen matto ja sen alle kertynyt kuravesi siivotaan. Wc puhdistetaan.

Lämpöpumpun käytössä lämmityskaudella on noudatettava ehdottomasti seinällä olevaa ohjetta. Jos pumppua käytetään kesäkaudella viilennykseen, on se sammutettava lähdettäessä.

6.

Jos siivoamista ei ole hoidettu asiallisesti, lähetetään vuokralaiselle siivouslasku 100€/alkava siivoustunti. Mökin kalusteille tai irtaimistolle vuokrausaikana tapahtuneista vahingoista pitää ilmoittaa avainten luovuttajalle ja tahallisesti aiheutetut vahingot korvata. Kadonneesta tai palauttamatta jääneestä avaimesta peritään vuokralaiselta lukkojen vaihtamisen aiheuttamat kulut.

7.

Lemmikkien tuominen saunakiinteistön alueelle on kielletty.

8.

Saunamaksut v. 2021

25€ iltavuokra jäseniltä, jos henkilöitä 10 tai vähemmän

50€ iltavuokra jäseniltä, jos henkilöitä yli 10 henkeä

100€ iltavuokra yhdistyksen ulkopuolisilta

25€ päivävuokra jäseniltä

60€ päivävuokra yhdistyksen ulkopuolisilta

10€ pelkkä kota vuokra jäseniltä

25€ pelkkä kota vuokra yhdistyksen ulkopuolisilta

9.

Yhdistyksen hallitus pidättää oikeuden perua tai jättää hyväksymättä varattu saunavuoro väärinkäytöstapauksissa tai jos vuokrausehdot eivät täyty. Tuolloin varausmaksu palautetaan.

10.

Saunamökin varaamisen hyväksymisestä varausehtojen täyttyessä ja avaimen välittämisestä huolehtii saunamajuri Jarno Ilomäki: jarno.ilomaki@gmail.com , 0405355678