VEITTIJÄRVEN ASUKASYHDISTYS RY

RANTASAUNAN JÄRJESTYSSÄÄNNÖT JA VUOKRAUSEHDOT

1.

Mökki uimarantoineen on asukasyhdistyksen yksityisaluetta, jonka käyttö on tarkoitettu vain jäsenperheille ja mökin vuokralaisille. Vuokralaisen on oltava täysi-ikäinen.

2.

Saunamökin iltavuokrauksen aika on kuusi tuntia (6 h) ja normaali käytäntö klo 18–24.  Päivävuokrauksen kesto on neljä tuntia (4 h) ja normaali vuokra-aika klo 12-16. Väliin jäävä aika antaa saunalle aikaa kuivua, tänä aikana lentopallokenttä on jäsenistön käytettävissä. Muista vuokra-ajoista on sovittava erikseen. Vuokraan sisältyvät mökin, kodan, lentopallokentän ja rannan käyttö. Jos mökki on varattu yksityistilaisuutta varten, muiden tulo alueelle on kokonaan sinä aikana kielletty. Mökissä ei voi yöpyä. Juhannusaatto ja uudenvuoden aatto eivät ole vuokrattavissa. Kyseisinä päivinä sauna on kaikkien jäsenten käytössä.

3.

Kesäkaudella (kesä-, heinä- ja elokuu) yksi jäsentalous / perhe voi varata vain yhden viikonloppuvuoron (pe, la tai su) kuukautta kohden. Arki-illat (ma-to) sekä viikonloput kesäkuukausien ulkopuolella ovat varattavissa vapaasti.

4.

Mökin käyttö ei saa häiritä ulkopuolisia. Kovaäänistä musiikkia ja meluamista ulkona on vältettävä.

5.

Jokainen siivoaa jälkensä:

Keittiö- ja wc-roskat on vietävä ulkona olevaan jäteastiaan.

Pullot on vietävä pois.

Kahvinkeitin pestään ja suodatinpaperit poroineen hoidetaan keittimestä pois.

Laudeliinat, saunavihdat ja vihtomisroskat siivotaan pois.

Pesutiloihin ja mökkiin kulkeutunut hiekka, kura ja ruuanmurut siivotaan pois.

Lämpöpumpun käytössä on noudatettava ehdottomasti seinällä olevaa ohjetta.

6.

Jos siivoamista ei ole hoidettu asiallisesti, lähetetään vuokralaiselle siivouslasku 100€/alkava siivoustunti. Mökin kalusteille tai irtaimistolle vuokrausaikana tapahtuneista vahingoista pitää ilmoittaa avainten luovuttajalle ja tahallisesti aiheutetut vahingot korvata. Kadonneesta tai palauttamatta jääneestä avaimesta peritään vuokralaiselta lukkojen vaihtamisen aiheuttamat kulut.

7.

Koirien tuominen uimarannalle on kielletty.

8.

Saunamaksut v. 2020

25€/ilta, jäseniltä, jos henkilöitä on 10 tai vähemmän

50€/ilta, jäseniltä, jos henkilöitä yli 10 henkeä

100€/ilta yhdistyksen ulkopuolisilta

25€ päivävuokra 12-16 jäseniltä - ulkopuolisilta 60€

10€ pelkkä kodan vuokra jäseniltä - ulkopuolisilta 25€

9.

Yhdistyksen hallitus pidättää oikeuden perua varattu saunavuoro väärinkäytöstapauksissa. Tuolloin varausmaksu palautetaan.

10.

Saunamökin varaamisen hyväksymisestä (varaus maksettu yhdistyksen tilille) ja avaimen välittämisestä huolehtii:

Saunamajuri Jarno Ilomäki: jarno.ilomaki@gmail.com